martes, 21 de abril de 2009

!_-*+(NIRE OPORRAK!_-*+)


Nire oporrak marruekosen pasa ditut,marruekos oso herrialde arraroa da, nire oporretan zer egin dudan kontatzean ulertuko duzue.
1-eguna : egaskina artu eta Marruekosera abiatu ginen airoportura ailegatzean mutiko batek esaten digu" zuek zarete Blankaren familia, ezta " gu onela ezan genion "bai orisa eta zuk nor zara?""nik zue gidaria naiz".Zegitu genion eta aparkalekuan ezaten digu bi auto seinalatzen"zein naiago desue?"guk bat aukeratu eta zartu ginen,Marraketzera ailegatzean dirua aldatu eta herriska batera abiatu ginen. Herriska hori Atla pasata zegoen eta 2.50 ordu pasa eta gero txoferra gelditu gintudan eta restaurante batera abiatu ginen errepidearen erdian. janaria oso ona zegoen baina nire uztes oso espesiatuta, bukatzean berriro kotzera eta ez ginen gelditu eta etxe bat ikusi genuen horain ez naiz gogoratzen nola deitzen ziren etxe hoiek , bakarrik gogoratzen naiz oso oso polita zela.Gero hotelera abiatu ginen , hotel miresgarri bat zen.
-2 eguna: Gaur beste etxe bat ikustera joan ginen, horain gogoratu naiz nola deitzen ziren Kasbas hau ez zein hain polita baina olan ere oso polita zen, Kasba onetan jendea bizi zen eta katu pilabat zeukaten. ikusi eta gero kotzean bueltatu ginen bidaian palmeral batean jan genuen, palmeralan bi etxe normal zeuden eta horietatik baloia ateratzean 6 mutiko atera ziren gurekin jolastera baina niri aho sabalik itzi zaidana izan zen hori geratatu baino lehen téa atera ziguten
partidua bukatzean kotzera eta hotelaren bila joan ginen bat aurkitu eta an geratu ginen hotel hau azkos txarragoa zen baina gauza oso ona zeukan hotelaren jabea oso jatorra zela gauean gurekin geratu zen abestiak abesten.
-3 eguna: egun hartan dadeseko gargantera abiatu ginen oso polita ziren eta ikusi eta gero berriro autora eta Todrako gargantetara abiatu ginen eta ango hotel batean alojatu ginen hotel honetan generadore batekin argit
zen zuten eta 6 argiak pisten zuten eta 10 itzaltzen zuten.
-4 eguna :joan ginen buelta bat ematera menditik eta bueltatzean deskantzu txiki bat eta berriro kotzera palmeral batera , palmeralean ez zeuden etxeak bakarrik palmerak eta zuaitzak , aurkitu genuenleku bat futbolera jolasteko, lehenengo lau mutiko agertu ziren gero beste hiru eta azkenean 5 gehiago azkenik 14 mutiko geuden. oso ondo pasatu genuen eta gero berriro hotel berdinera .
-5 eguna :gure txoferraren etxera joan ginen jatera eta bukatxean nira ama joan zen Jaman batera eta ni joan nintzen mutiko baten etxera gure txoferraren familiakoak futbolean jolastu genuen eta kotxes beste otel batera joan ginen.
-6 eguna: marrakech era joan gineneta bueltatu ginen.
Espero dut zuek ere ondo pasatu izana AgUr!!!!!!

No hay comentarios: